QUE PASA AMB LES NOIES?

alextxell

Totalwind Legend
Que pasa amb les noies del windsurf a Catalunya? no publiqueu res? donades d'alta en tenim com a minim dos, escribiu algo no?
Cabrons no us feu feu pasar per tias que ja us estic veient.

Sí que és veritat que n'hi ha poques, però és que en general les dones practiquen menys esport...

S'ha de dir que no hi ha res que justifiqui que no n'hi hagin en el windsurf... L'excusa de la força no val aquí (mireu-me a mi, jajaja)...

Quan hi ha bon windsurf (mireu les Moreno Twins) no importa si un és home o dona.

Més preocupant és el futbol de competició... un esport de mascles!

salvipardas dijo:
Sí que és veritat que n'hi ha poques, però és que en general les dones practiquen menys esport...

S'ha de dir que no hi ha res que justifiqui que no n'hi hagin en el windsurf... L'excusa de la força no val aquí (mireu-me a mi, jajaja)...

Quan hi ha bon windsurf (mireu les Moreno Twins) no importa si un és home o dona.

Més preocupant és el futbol de competició... un esport de mascles!

uiuiuiuiuiuuuuuuuuiiiiiiiiiiiiiiii
POLEMICA

Està clar que les noies windsurfistes (i en aquest fòrum en coneixem més d'una) demostren que són tan bones navegants (o més!!!) que qualsevol home.

"QUÈ PASSA AMB LES NOIES"??? No ho sé!!!! Però està clar que no tenen cap "limitació" psíquica o física.

Que algú m'ho expliqui.

El que està clar és que a l'hora de lligar o buscar parella (no és el meu cas), el pitjor que pot fer un tio és fer-se windsurfista.... Jajajaja... Entre que estàs la major part del temps sol enmig del mar i que (gairebé) tot són tios...

Ei, que jo sóc noia i navego! No en sé gaire, però sóc molt perseverant!
Jo crec que si hi ha poques noies no és perquè les noies facin menys esport que els nois, però a la majoria (no és el meu cas) els tira més l'esport de gimnàs tancat (aeròbic, spinning, màquines, pilates...) enfocat al manteniment de la figura. També hi deu tenir a veure que és un esport durillo. A mi el que em fastidia més és el tema de traginar el material amunt i avall. Però no per això abandono! De fet, cada cop tinc el cuquet del windsurf més ficat.

Vinga, que vagi bé!

bones, bones a tothom i totdon!

aqui una altra amb el cuquet del windsurf que va creixent.
Vaig començar ara fa un any, quines aventures i quina sorpresa que m'agrades tant!!!!!

aix que bé que ho feu els moderadors, això de promoure la participació al fòrum... donar consells, ressoldre dubtes, promoure trobades... n'estic encantada de lo ben acollida que m'hi he sentit. well done!

gemma, a veure si coincidim algun dia a l'aigua amb tota aquesta colla!
ja em som dues, qui més?

gemma79 dijo:
Ei, que jo sóc noia i navego! No en sé gaire, però sóc molt perseverant!
Jo crec que si hi ha poques noies no és perquè les noies facin menys esport que els nois, però a la majoria (no és el meu cas) els tira més l'esport de gimnàs tancat (aeròbic, spinning, màquines, pilates...) enfocat al manteniment de la figura. També hi deu tenir a veure que és un esport durillo. A mi el que em fastidia més és el tema de traginar el material amunt i avall. Però no per això abandono! De fet, cada cop tinc el cuquet del windsurf més ficat.

Vinga, que vagi bé!

gemma79, qui persevera triomfa!!!!!

Jo ja fa anys que navego, però navego molt pocs dies l'any. Ara, últimament, des que vaig mirant el foro cada setmana per veure on va la gent a navegar, que estic més motivada que mai i navegaria cada setmana. No sé si aniria tan lluny com vosaltres, que fins a Leucate o a Riumar trobo que hi ha massa km, però fins a St Pere o Port de la Selva, i tant! I a part, a Leucate o Riumar trobo que em superarien les condicions. La meva vela més petita és una 5'1, i si hi ha massa onades, malament rai.

Neus, he vist missatges teus per aquí i veig que vas molt forta, tu! Crec que ara per ara tu i jo devem tenir si fa no fa el mateix nivell, però al ritme que vas, que deus navegar cada setmana, i a spots durs, en poc temps estaràs saltant onades. El meu nivell és el de perfeccionament del waterstart i aconseguir la trasluchada sencera (sempre em cau la vela al final del gir). A veure si coincidim algun dia a St Pere Pescador, que és on acostumo a anar si no hi ha previsió per Cabrera de Mar. Ja m'aniria bé trobar-me amb alguna noia del meu nivell, que sempre em trobo amb nois molt cracks del windsurf. Com que ara cada dijous miro on va la gent, si algun dissabte o diumenge veig que puges a St Pere, ja quedarem. O si vols, avisa'm amb un privat, si puges. De fet, el cap de setmana que ve tinc intenció de pujar algun dels dos dies, si hi ha previsió. Ahir em vaig quedar amb les ganes de navegar a Cabrera. Tot el matí perdut a casa pendent de si es movia o no una palmera, i van començar a aixecar-se alguns nusets insuficients a partir de quarts de 3; quan, de tota manera, ja no em donava temps. O sigui que tinc un mono, ja...!

Vinga, a veure si s'animen més noies!

Ehhhhhhhhhhh no esta permitido organizar quedadas sin la autorización de los administradores.

hooooombre que luego cogeis nivel y nos dejais en ridiculo a los demas [ojos] jajajaja

Fuera de bromas, a ver si es verdad que quedais y nos colgais un report :mrgreen:

Vingue noies que volem jaleoooooooo animeu a mes noies a participar en el foro.
Per cert si feu una quedada nomes de noies jo m'apunto de fotografffffff, i segur que algu s'apunta de massatgista :mrgreen:

Volver