Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
salvipardas dijo:Sí que és veritat que n'hi ha poques, però és que en general les dones practiquen menys esport...
S'ha de dir que no hi ha res que justifiqui que no n'hi hagin en el windsurf... L'excusa de la força no val aquí (mireu-me a mi, jajaja)...
Quan hi ha bon windsurf (mireu les Moreno Twins) no importa si un és home o dona.
Més preocupant és el futbol de competició... un esport de mascles!
gemma79 dijo:Ei, que jo sóc noia i navego! No en sé gaire, però sóc molt perseverant!
Jo crec que si hi ha poques noies no és perquè les noies facin menys esport que els nois, però a la majoria (no és el meu cas) els tira més l'esport de gimnàs tancat (aeròbic, spinning, màquines, pilates...) enfocat al manteniment de la figura. També hi deu tenir a veure que és un esport durillo. A mi el que em fastidia més és el tema de traginar el material amunt i avall. Però no per això abandono! De fet, cada cop tinc el cuquet del windsurf més ficat.
Vinga, que vagi bé!
jajajajasalvipardas dijo:El Pussy Teamde CatalunyaWindsurf!!!
![meparto [meparto] [meparto]](/foro/smilies/meparto.gif)
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.