Quedada primavera

Eugeni

Totalwind Addicted
Mensajes
339
Puntos
0
Be ara que el tem comença a moure's i la primavera ja esta aqui que us sembla començar a calentar motors per la propera quedada, ( despres de setmana santa esclar!!) [platano] [platano] [platano]
 
+1 jo proposaria que fos un dia amb parte moderat aixi tots ens ho pasem be novatos i pros
 
+1

Proponer sitios

Yo propongo uno de estos:

La gola del fluviá (Sante Pere Pescador) - Con garbí me han dicho que es espectacular, dentro del rio agua planisima para los novatos, fuera una hola divertida debido a la acumulación de los sedimentos del rio en el mar.

Port de la Selva - Con previ de tramontana moderada

Leucate (Francia) - Sí está lejos, pero en tiempo se tarda exactamente lo mismo que a Port y es otro mundo.

Añadir alguno más y que empieze la votación [heavy]
 
A mi qualsevol lloc em va bé, el problema serà mes el dia pero si ho se amb una mica de antelació [meparto] [meparto] doncs puc fer canvis. i estic d'acord que lo interessant seria un dia moderat aixi serem més que es el que interesa fer un gran dia de windsurf amb mogollon dee gent pr compartir experiencies, i aprenentatges que sempre s'apren.
 
+1 pero jo proposo Sant Pere, devant de l'aquarius com sempre. Ara començara a entrar la marinada i no es un puesto complicat. La gola crec que no funciona amb marinada si no que ha de ser garbi.
 
Per cert Trbucador, seria una altre opcio no?
 
+1
qüalsevol lloc em va bé. St Pere, Roses (rubina), Port, Leucate. depenent del parte quedem a un lloc o altre. fem com les regates, segons el parte es convoca a un spot o altre. si es leucate que sigui le franqui siusplau al llac [muro]....
vaaa, que avui fins dissabte vent per aki adalt!!!!
 
Leucate está bien pero lo mas fácil es que los novatos no podemos navegar por viento excesivo i material grande.

La gola es un muy buen sitio pero es un coñazo ir hasta el coche, aunque lo del rio es espectacular i seguro par los muy novatos.

Yo votaria por lo que dice alex acurius es un buen sitio i con marinada tambien es fàcil para los novatos, incluso con tramontana moderada, sin rompiente i tocas mucho se uede practicar el water para los que aún no lo tengan claro.

Umm... leucate con viento moderado tambien.. pero eso es casi imposible de controlar.

Hombre leucate con la slalom.... [roto2rie.gif]

En port si derivas tienes un problemón no?? y es muy pequeñito con mucho tráfico... un poco agobiante para los que pasamos mucho tiempo en el agua...

Acuarius es un clasico... [egipto.gif] y no solo por el spot :lol:
 
a le franki no ve el vent de terra???

el que estaria be es posar un dia... reposicionable clar...

així els que tenim de acumular punts podem anar fent les bones obres de la setmana...no m'ho voldria predre per [smiley_1140.gif] [smiley_1140.gif] [smiley_1140.gif] [crybaby.gif] [crybaby.gif] [culo2]
 
S'accepten supernovatos????
Jo vindria segur...si les condicions m'ho permeten, entrare a fer el que pugui, si no em kedare a la platja babajant... [ojos] [ojos]
Lo important per mi sera coneixer gent malalta pel Windsurf com començo estar jo!!
 
Company encara que en Not s'empeny en posar etiquetas aqui no hi han ni pros ni super pros ni novatos ni res de res nomes som un grup de gent que s'ho pasa de conya fent windsurf i les quedades son memorables.
Apuntat home que t'ho pasaras de cony, a i porta el material que el mulles fijo.
 
s'accepta tothom, evidentment, es tracta de navegar i qudar gent amb la mateixa afició i compartir bons moments, En les tres quedades que he anat un 10 a totes.
 
jo m'apunto!!

si el parte es moderat de vent de nord, st pere o leucate

la questio es navegar en grup i pasarnos-ho mubeeeee tots plegats
 
la gola.... de fet ve a ser el mateix que l'aquarius.... de fet, molts cops... en una ceñideta guapa ja hi ets...
 
alextxell dijo:
Company encara que en Not s'empeny en posar etiquetas aqui no hi han ni pros ni super pros ni novatos ni res de res nomes som un grup de gent que s'ho pasa de conya fent windsurf i les quedades son memorables.
Apuntat home que t'ho pasaras de cony, a i porta el material que el mulles fijo.

eiii!! que jo no etiqueto res pero si es un dia i un spot d'aquells amb vent infernal i trencant de la muerte, al menys jo només podré mirar... [roto2rie.gif]

es una forma de parlar...
 
Si aviseu amb temps jo tambe m'apunto.

El dissabte estic veient al windguru el dissabte previsió per 6 mtrs, algu s'apunta de pas vull anar de compras per una aleta.

obrire un post..
 
El cap de semana despres de setmana santa que us sembla??

QUEDADA EL 10-11 ABRIL, A CONFIRMAR METEO I LLOC...
 
bones enrik!!! ausent total al hivern ei!!!
 
Volver
Arriba