Quedada primavera

Carli, jo recordo algun pique amb tu i, tio, vas que te les peles.
 
salvipardas dijo:
Carli, jo recordo algun pique amb tu i, tio, vas que te les peles.

La velocitat sempre m'ha agradat, amb tu anava amb la F2 Eliminator i es una taula que si planeja va que se las pela, es molt rapida. Pero la tecnica que tu tens encara em queda lluny [smilie=worship2.gif]

La trobada que farem?? tenim que avisar amb temps que la familia s'emprenya.. [saludo]
 
Si hi ha previ la podriem organitzar per aquest cap de setmana , dissabte i/o diumenge que us sembla ?
Vinga quan mes siguem mes riurem
 
Cierto el Carli es de los que corren.

Yo este fin de semana no podré apuntarme a la quedada, pero vosotros ir haciendo.

salvipardas dijo:
Carli, jo recordo algun pique amb tu i, tio, vas que te les peles.
 
Enrike dijo:
Cierto el Carli es de los que corren.

Yo este fin de semana no podré apuntarme a la quedada, pero vosotros ir haciendo.

Yo este finde tampoco puedo... bueno estaré en el delta si es alli si, [big-laugh]
 
Tranquils tots que em sembla que aquest cap de setmana la quedada hauria de ser de paelles i butifarres perque la previ..... [crybaby.gif] [crybaby.gif] [crybaby.gif] [crybaby.gif] [crybaby.gif] [crybaby.gif]
 
Si pero el 24 ... pq el 23 es Sant Jordi..
 
Jo tant aquest finde (no hi ha ni previ) com le que ve no puc, que tinc plans! A partir del seguent del 24, via lliure!
 
Buuuf que malament ho tinc jo durant els proxims caps de setmana de fet els unics que puc son el dia 25 y el dia 9 de maig . aixi que feu vosaltres, si no quedeu aquests dies doncs cap problema ja organitzarel mla quedada de l'estiu jejejjjeje.
 
Volver
Arriba