Quedada primavera

Em comprometo. S'ha d'anar preparant el terreny.
 
Jo tambe m apuntare si no conincideix amb cap de setmana que hagi de treballar, com aquest dissabte que he de pringar!!! he navegat amb alguns companys del foro pero he de posar cares a molts noms. fins aviat.
 
Pals nomes funciona be amb tramontana, i es fa una onadeta que........ bueno ja heu vist algun post.
 
Jo també vull venir! L'abril el tinc una mica complicat, però si no tinc cap compromís ni treballo, vindré segur! Tinc unes ganes de començar la temporada, ja... La setmana que ve es preveu garbí. A veure si em puc escapar algun matí entre setmana, i sinó, confiarem en poder navegar ni que sigui un dia de Setmana Santa.

Jo també proposo quedar davant l'Aquarius. A Leucate tinc entès que es desfaça molt, no? Per mi, l'ideal és entre 14 i 20 nusos.

Fins aviat!
 
not dijo:
bones enrik!!! ausent total al hivern ei!!!

Sí sí ausent total, a mi es que el fred com que no em va gaire per ficar-me a l'aigua, a més he tingut juguet nou i no he estat molt per la mar jejeje
Bueno tot es començar, tb veig que no soc l'únic que amb fred no es mulla jejeje

En veiem el 10-11 d'abril!

Gas
 
eeeeeeeeeeeeeei!, m'apunto jo també!
em dona igual el lloc, hi aniré segur.
Per cert, jo si m'atreveixo a etiquetar-me "aprenent amb moltes ganes".
jo ja m'he mullat aquest any, y espero aquesta setmana mullar-me mes, i en setmana santa
, i després, i l'any vinent, i .............................. (ja val!).
Vinga companys, animeu-vos! [platano]
 
companys no seria millor el cap de setmana seguent al 10-11??

perque será tornar del pont i segur que alguns tindrem problemes familiars per tornar a marxar.... [read.gif]


jo voto per 17-18... [muro]


salut!
 
Per mi cap problema en dates, pero millor cuadrarlo amb algo de previ, si confiem en el termic jo aposto per Sant Pere.
 
HOla, jo el dissabte no puc pero el 11 si , i el 17-18 , be ja intentaria organitzar-me, per bé veig que hi ha moltes ganes , espero que siguem molts , cada quedada es mes nombrosa i aixo es fantastic [platano] [platano] [platano] [000203E9.gif] [000203E9.gif]
 
Wueno....ja hem tornat de setmana Santa...Com tenim el tema QUEDADA????....
Jo despres d'estrenar l'any encara tinc més ganes de tornar a entrar!!!!! i més de fer la Quedada!!!!

wind-carlos dijo:
M'hi apunto per fer el ridícul! [platano] I un Pals no us fa?

Wind-carlos, estigues tranquil....no seràs l'unic a fer el ridícul!!!!! però...prefereixo fer el ridícul que quedar-me a casa no??!!!!!

Wueno...estarem pendents de com evoluciona....
 
La trobada que?? la previ res de res y es tindra que aplaçar?? o ens trobem i juguem a la butifarra [platano]
 
A mi en principi també em va millor en diumenge, tinc menys problemes, i evidentment millor amb previ
 
Volver
Arriba