Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
No es gaire reconfortant veure que els dubtes en quant al material adecuat no s'esvaixen amb l'experiencia. Pero crec que es una caracteristica intrinseca del windsurf i pot ser fins i tot aquesta incertesa el fa sempre interesant.alextxell dijo:M'haure equivocat de volum?
Això us pasa per tenir tant material. Jo "sempre sé" quina vela i taula agafar.crobol dijo:No es gaire reconfortant veure que els dubtes en quant al material adecuat no s'esvaixen amb l'experiencia.alextxell dijo:M'haure equivocat de volum?
Tenir una 5.5 es correcte, ja sigui amb 150, 130 o 100... mes o menys la muntaras amb 15/18 independentment del que portis als peus (a grans trets). I una de 7.0 t'anira be pels vents mes suaus de 10/12.El dubte es si es correcte tenir una 5.5 com a vela petita per a aquest volum.
Si eramos nosotros.fern dijo:Finde doblete, ayer en Port algo estresado con tanta gente y hoy castañón inhumano en Sant Pere..
Por cierto kike, creo que os vi cuando recogíais, ibais con una furgo y un remolque enorme?
kikeaudi dijo:Aunque no hay rotura osea, tengo el hombro muy jodido, mañana al masijista y después una resonancia.
Mi experinencia en lesiones, me dice que estaré una temporada en dique seco.
kikeaudi dijo:Si eramos nosotros.fern dijo:Finde doblete, ayer en Port algo estresado con tanta gente y hoy castañón inhumano en Sant Pere..
Por cierto kike, creo que os vi cuando recogíais, ibais con una furgo y un remolque enorme?
Tu VW naranja es T3 o T4?
Porque pasando vi una de cada y la T4 fué detras nuestro varios km.
Doncs un cap de setmana que bufi mes o menys be a CDF vens i aparques al costat del Bunker i naveguem junts i la fem petar i t'ensenyem les instal·lacions per a que et facis una idea. L'ambientillo a peu de platja amb una cerveseta el viuràs igual, l'únic que no hi haurà dutxa però casi que no et perds res. Al bunker hi ha gent molt rara com per a compartir amb ells la dutxa......Jordi_montcada dijo:De moment anar de nomada no em molesta, pq nomes puc navegar els cds. Però l'ambientillo si que us l'envejo.
kikeaudi dijo:... super pasado lo que me provocó una catapulta que al chocar con el mastil, note un crac en el hombro.
...
Aunque no hay rotura osea, tengo el hombro muy jodido, mañana al masijista y después una resonancia.
Mi experinencia en lesiones, me dice que estaré una temporada en dique seco.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.