tramontana finde 16 i 17 d'octubre

t'has aprimat massa....

una bona dosi de :
patatas-bravas.jpg

i una mica mes de :
DSC_1174.JPG

alextxell dijo:
M'haure equivocat de volum?
No es gaire reconfortant veure que els dubtes en quant al material adecuat no s'esvaixen amb l'experiencia. Pero crec que es una caracteristica intrinseca del windsurf i pot ser fins i tot aquesta incertesa el fa sempre interesant. [big-laugh]

crobol dijo:
alextxell dijo:
M'haure equivocat de volum?
No es gaire reconfortant veure que els dubtes en quant al material adecuat no s'esvaixen amb l'experiencia.
Això us pasa per tenir tant material. Jo "sempre sé" quina vela i taula agafar. [qmeparto]
Per cert, ara en serio, de cara a l'hivern, hi ha algun tamany de vela que historicament s'utilitzi més per la zona de BCN i rodalies? Amb 150 i 5.5 tinc la sensació que els dies de tramuntana aniré passat, i la resta massa curt.

home, amb 150l y vent fort sempre aniras passat, posis la vela que posis. Si posas 5.5 es per aguantar el vent pero per mi una bona eina per barna es 105-115 y 5 + 5.8 + 7mts (així fent la minima expresio de material)

De moment amb el meu nivell, si baixo litres tinc el mateix equilibri que la Masiel quan surt de farra.
Fins que domini més, amb vent fort, em toca seure i mirar als pros. Però per a la resta de dies em vull comprar una 7.0 a la que en vegi una a bon preu. El dubte es si es correcte tenir una 5.5 com a vela petita per a aquest volum.

El dubte es si es correcte tenir una 5.5 com a vela petita per a aquest volum.
Tenir una 5.5 es correcte, ja sigui amb 150, 130 o 100... mes o menys la muntaras amb 15/18 independentment del que portis als peus (a grans trets). I una de 7.0 t'anira be pels vents mes suaus de 10/12.
El que has de fer es navegar tot el que puguis amb la 150 per agafar-li soltura i de cara al proxim estiu pensar en buscar una 130/120/110. La vela de 5.5 y 7.0 les faras servir amb la taula actual i amb la proxima que busquis. Material de 2ºma n'hi ha molt, i en aquest foro sembla la llotja del peix de material que entra, surt i cambia de mans a bon preu.

Company amb 10-12 necessites una formula i 12mts de vela si so ja t'en pots oblidar. I amb 15-18 slalom i 7.5.

Tu que estas fort. L'ultim cop que vaig sortir amb 5.5 crec que bufaven entre 15/18 i molts anaven amb metres semblants. L'únic animalot que anava amb 7.0 eres tu.... [risas]
I amb 10/12 nusos, un expert sortira amb 12.0 per planejar, però els que estem començant com en Jordi i jo, encara que no planegem, no sortirem amb mes de 7.5 o sens caurà la vela a sobre.... [bonk]

Els meus comentaris son per al Jordi amb un nivell semblant, en la fase en que planejar no es l'objectiu immediat si no fer hores sobre la taula. Evidentment que algú mes experimentat necessitara mes drap per satisfer les seves necessitats...

Per cert quan dic 15/18 es vent nominal, sense comptar les ratches que son superiors. quan parleu de vent conteu també les ratches?

No t'ho prenguis aixins homeeeeeeeeeeee. Per cert cuan tots van amb 5.5 i jo amb 7 i baixa la ratzxa jo planejo els demes no [risas] .
No, es broma aquell dia anava amb 7 per mandra de pujar a canviar de vela (l'havia de muntar). De totes formes si que es veritat que fent slalom al final t'acabes acostumant a portar 1m mes de vela que els demes.

No, no, de bon rotllo. Nomes intentava aclarir conceptes. Es evident que amb diferents nivells els m2 d'una vela semblen mes o menys grans per uns i altres.
Jo fa poc que he comprat una 7.5 de 2ªma i mai he portat res tan gran, de moment em fa respecte, però per a un formulero experimentat serà com un tovalló.... [risas]

jo el cap de setmana m'el vaig perdre, vaig estar tota la setmana fora per feina i vaig arribar dissabte al vespre, pel que evidentment diumenge no vaig anar a navegar, que si no la dona i els nens em foten fora, però avui sí que he aprofitat, estava fort, més o menys com diumenge segons m'han comentat, jo he anat bé amb 76 lts i 3,7 tot i que després de dues hores tenia els braços destroçats, i he decidit que el millor era tornar a treballar. això sí de gent a l'aigua molt poca, erem 3 persones navegant.
[000203E9.gif]

Alex, Eric ... si aquest bon rotllo que us porteu es un plà per a que me'n vingui al Bunker ..... funciona. [ojos]
De moment anar de nomada no em molesta, pq nomes puc navegar els cds. Però l'ambientillo si que us l'envejo.

fern dijo:
Finde doblete, ayer en Port algo estresado con tanta gente y hoy castañón inhumano en Sant Pere..
Por cierto kike, creo que os vi cuando recogíais, ibais con una furgo y un remolque enorme?
Si eramos nosotros.
Tu VW naranja es T3 o T4?
Porque pasando vi una de cada y la T4 fué detras nuestro varios km.

je je je e donçs ja saps, no hi ha res com a l'hivern despres de navegar una dutxeta d'aigua calenta en el club. Treuret el neopre sota l'aigua calenteta no te preu.

Ayer Domingo navegué en Aquarius con la twin 74l. y 3.7 al principio super pasado lo que me provocó una catapulta que al chocar con el mastil, note un crac en el hombro.
En caliente continué navegando con un viento mas llevadero y el mismo material, fué genial.
Tan solo eramos 4 y nás tarde se apuntarón 3 o 4 giris más.
Aunque no hay rotura osea, tengo el hombro muy jodido, mañana al masijista y después una resonancia.
Mi experinencia en lesiones, me dice que estaré una temporada en dique seco.

Kike espero que no sea nada y que no tengas que estar en el dique seco nada mas que por falta de viento.

kikeaudi dijo:
Aunque no hay rotura osea, tengo el hombro muy jodido, mañana al masijista y después una resonancia.

Vaya siento lo de la lesion, pero al menos pudiste continuar navegando, así que te quiten lo "bailao"

Aunque no se si son buenos amigos las lesiones y los masajes.

kikeaudi dijo:
fern dijo:
Finde doblete, ayer en Port algo estresado con tanta gente y hoy castañón inhumano en Sant Pere..
Por cierto kike, creo que os vi cuando recogíais, ibais con una furgo y un remolque enorme?
Si eramos nosotros.
Tu VW naranja es T3 o T4?
Porque pasando vi una de cada y la T4 fué detras nuestro varios km.

Es la T3, buff pues vaya pasada de remolque, es más grande que mi furgo..

Recuperate pronto!

Jordi_montcada dijo:
De moment anar de nomada no em molesta, pq nomes puc navegar els cds. Però l'ambientillo si que us l'envejo.
Doncs un cap de setmana que bufi mes o menys be a CDF vens i aparques al costat del Bunker i naveguem junts i la fem petar i t'ensenyem les instal·lacions per a que et facis una idea. L'ambientillo a peu de platja amb una cerveseta el viuràs igual, l'únic que no hi haurà dutxa però casi que no et perds res. Al bunker hi ha gent molt rara com per a compartir amb ells la dutxa...... [roto2gaydude.gif]

[meparto]

Seguint amb el tema, et decideixis o no per el bunker, coneixer gent es super important para enfortir l'afició en aquest esport, que a vegades pot ser massa solitari. Jo diumenge vaig anar al Delta i mira per on vaig trobar uns mig coneguts, doncs el dia va ser genial especialment per la seva companyia, independentment que fes vent o no...

kikeaudi dijo:
... super pasado lo que me provocó una catapulta que al chocar con el mastil, note un crac en el hombro.
...

Me pasó algo parecido en Riumar el año pasado, no toqué el mástil, choque con la vela de lado, una compresión brutal del pecho que me dolió (dolor de golpe muscular, nada de hueso, esquince o similar) unas semanas, pero sin más consecuencias. Espero que te recuperes.

Ayer en Pals brutal. Al llegar estaba muy muy fuerte y la gente se pensaba si meterse con 4.0, 3.7 o no meterse. Como no tengo 3.7, pues con 4.0: fuerte fuerte fuerte. Pero ya iba bien para pasar las olas. No eran muy grandes, para pegar algun bote de miedo e intenar algún surf pasadísimo que empieza a salir con viento de izquierda. Del ventarrón costaba trasluchar (creo que solo me salieron un par y dos medias, ja ja ja). Mantener el control era el objetivo principal. Por la tarde se puso más tratable hasta morir, pero navegué poco rato por lo radical de las condiciones y mi vergonzosa forma que no está a la altura, pero fue una gran experiencia.

Hoy pifia total. Pals tenía mucho viento fuera pero poco en la orilla y con olas pasaba de salir flotando o de salir con 105 litros, así que despues de un rato me he ido a St Martí. Pintaba bien pero enseguida ha empezado a reachear, se ha puesto de mistral y me dejado casi tirado viendo miles de borregos en mar abierto, que rabia. Para colmo me ha pinchado nosequé en un dedo del pie que al cabo de 20 minutos, ya en el coche de camino a casa, dolía "del horror" y me ha dado el viajecito hasta que se me ha pasado como si nada, igual que empezó. Eso, junto con la pinchada de hoy y el puñetero maratón de BCN cortando el acceso a la BN que me obligó a hacer 3 viajes de 10 min hasta el coche cargando con 4 tablas, 3 mastiles y 2 tablas han sido las puñetas del finde. Pero ha valido la pena por el domingo; para cuando más??!! [heavy] [heavy]

Es pronto, pero para el finde que viene (domingo-lunes) vuelve a pintar tramontana...... [roto2gay.gif]

Volver