Vaya previ nos espera para el finde no hay por donde cogerla

yo hoy me voy a Altafulla a ver si`puedo hacer algo con la formula, mañana tiene buena pinta malgrat, pero tampoco para matar. carli subes el finde que viene a la Surf alegre????
 
hoy la previ en malgrat no subió de 13 nudos solo para formulas... lleva toda la semana igual , que si sube que si no..

Por otro lado se estrenaron algunso de los que solo navegan en verano ,aunque no planearon, un dia precioso con un mar esquisito.

Espero mañana tengais suerte , promete pero tampoco para material pequeño.

yo mañana no puedo.
 
Yo estaré a la espera si veo que entra Garbi aprox. 10n por Mataro subo a Malgrat. A ver si planeo como dios manda que estoy cansado de casi, casi... me faltan 2 nudos.
Los que tenéis busca viento. Si entra por Malgrat avisar por aqui. [cheer.gif] Please.
 
La veritat es que pinta fatal, jo si puja el termic intentare navegar a mataró amb la de 7,5 i 160L , no em puc desplaçar , no tinc tant de temps. hi confio amb la previ del meteosim http://www.meteosim.com/inc/mosaic.php?grid=15km&var=knots&step=3&first_step=3&nhours=30&init=12&model=MASS&tag=CAT , perque si he de confiar en la del windguru http://www.windguru.cz/cat/index.php?sc=115719 [crybaby.gif] [crybaby.gif] [crybaby.gif] [crybaby.gif]
 
al final , SI voy a poder bajar un rato, en estos momentos una brisilla de 6sw...

a ver si veo a alguno por malgrat. Hoy habrá mucho personal seguro, con el calor ...
 
12n SSW en Vilassar. Alguien sabe que tal por Malgrat? De todas maneras por la zona centro no se podra aparcar...voy cargando el coche.
 
pues el busca marca 7sw en malgrat pero vaya a 12-14 para 8mts (esperemos que 16-18) seguro que subirá en todas partes.

Estaré pendiente a la 1 posteo el viento.
 
entre 9 i 13 a tot arreu.... res destacable.. pero amb gran ja es pot anar.

apa vaig cap a l'aigua!!

Sort! poseu-vos cremeta [saludo]
 
por aqui nada del otro mundo 12-14 durante 4horillas bien para FW con 8metros, y un ratito para 6.5/7 justito.

No nos vamos a quejar, con esta son 4 de 4.
 
con 8.5 en castelldefels i 7 un ratito.
 
Per Cabrera una m, 10-12n, nomes per formula o per passejar. Per cert, a tenir mol en compte: L'estiu ja es aquí: parking a tope i gentadas. A Malgrat ha arribat a entrar?
 
ALex estic mirant una overdrive de 11mts a veure que tal.... ja tesplicaré..

A malgrat, no t'has perdut res, ha arribat a donar ratches de 17 nusos (suficient per fer motar 6.5 a molta gent pero no anaven ) pero la tonica era per 8.5 i slalom una horeta y 4h amb formula sobrat.

No se l'enrik duia 130 i 7mts , donará la seva visió , jo ja he perdut el criteri.

Com dius ja es estiu, gentada poc vent i topless de qualitat [roto2gay.gif]

Aneu treient la pols al material gros perque la cosa pinta per l'estil.
 
per cert a cabrera vols dir palomares?? alli hi ha molts formuleros no?
 
HOla a tots
A mataró a partir de les 6 amb 7,5 planejant fins les 7,30, una horeta i mitja es millor que res.
 
not dijo:
ALex estic mirant una overdrive de 11mts a veure que tal.... ja tesplicaré..

A malgrat, no t'has perdut res, ha arribat a donar ratches de 17 nusos (suficient per fer motar 6.5 a molta gent pero no anaven ) pero la tonica era per 8.5 i slalom una horeta y 4h amb formula sobrat.

No se l'enrik duia 130 i 7mts , donará la seva visió , jo ja he perdut el criteri.

Com dius ja es estiu, gentada poc vent i topless de qualitat [roto2gay.gif]

Aneu treient la pols al material gros perque la cosa pinta per l'estil.


Bona eleccio, jo la tinc en 8,5 i m'agrada molt. Aguanta una burrada de vent, jo he arribat a anar amb 18 nussos aixo si t'has d'agafar fort.
 
Volver
Arriba