weekend 2-3/4

A platja d'aro, ha entrat x 5.2 en el moment mes xulo del dia! Mar plana, divertit

big morning @ palamos!!
por la tarde tambien muy guapo, pero mas racheado; mucho nivel en el agua (que quede claro que no hablo de mi [big-laugh] )

por cierto dani: jo tambe, per primera vagada, faig fer 4 bordos seguit sin caure avui!!! (aixo si, virant en un sentit i trasluchant en el altre) [cheer.gif]

Dons felicitats tambe!!!! es super gratificant!

a veure si explican que tal per malgrat penso que no ha pujat massa.. [muro] Diria que comn era de preveure l'espot 10 ha estat palamos!

Eric , aquests partes de garbí la cosa sempre está entre Malgrat i Palamós. Palamós hi sol entrar mes peró a vegades si es molt oest Malgrat arriba i Palamós queda desventat. Ahir al matí estaba ideal per aprendre a posar els peus als foostraps a Malgrat per vela de 6-7.5,molt ordenadet i pla , després crec que va baixar.

A palamós va fer 20-25 tot el dia, reforçant al final del dia (cantrariament al que deia el parte)

A sant pere no va entrar (com era de esperar ...es estrany que hi entri), sempre sol fer el termicot de alli , una mena de xaloc que moltes vegades arriba a posar-se per 5.2-5.7 i que permet navegar parel.lel a la platja. Aixó es relativament comode perque el xopi et entra lateral. Per mi a Sant pere el milllor que he navegat es amb algun gregal de 18-22 nusos.(aquest be de esquerres i molt poc ratxejat).
Jo m'he passat molts dies esperant la "magia " de sant pere i quedar-me a dos veles... (la setmana passada no hi va fer vent, aquesta tampoc)

també es cert que el agost passat hi vaig navegar 14 dies de 15 que vaig ser al camping (pero clar duia la formula).

En fi , els que van apostar per torrevalentina, aprobats amb bona nota, els de malgrat un sufi, pero els de sant pere FORA DE CLASE! [meparto]

Es de borma heeeeee! es possible que entri avui a Sant pere! els dies amb mal parte es un bon lloc per fer loteria...

Jo com tinc compromisos i no puc navegar, aqui estic tocant els NASSOS [qmeparto]

Not, vaig arribar a Malgrat a les 15h i ja no hi havia vent. Va oscil·lar tota l'estona entre 8 i 10 nusos. Vaig preparar la meva vela gran (5,6) pensant que segurament acabaria pujant. Vam estar tota la tarda allà amb altres del foro i hi va haver un moment que va començar a pujar fins a 13-14 nusos. Vam entrar 4, però la ratxa va durar 10 minuts com a màxim. Jo només vaig arribar a planejar en un bordo de tornada, però ja està. Estàvem en Radjo i jo a l'aigua quan va caure el vent de cop i vam tenir una mica de feina a tornar. Un desastre total.

Avui tinc agulletes, però d'haver traginat material. Ara veig que part de les agulletes de l'endemà de navegar són només de carregar els trastos.

Però bueno.., vaig conèixer gent i també em va servir per acabar de decidir-me a començar a mirar-me una tabla de 105 litres. Entre els que em vau aconsellar per aquí el foro i els que em van aconsellar ahir, veient la tabla in situ, ho he vist clar. Si algú se'n ven alguna en bon estat i bé de preu... No tinc intenció de gastar-m'hi gaire.

[aiba] [aiba] [aiba] [aiba] [aiba] [aiba] [aiba] [aiba] Quina punxada! Ostres podroeu haver pujat fins palamos [muro] 40 minutets desde malgrat... [muro]

A Malgrat vam punxar, pero vaig coneixer gent del foro que no coneixia.

Gràcies Not per el forro, el vaig deixar on vam quedar, las recuperat?

VA ser una mini quedada que ens vam juntar uns 7-8 de foro pero sense vent [fcp] Una altre vegada serà

Recupera't avui he anat i he fet un rato formula i un altre slalom 7mts.

Quina llàstima! per cert el meu compi es ven la formula i material super nou entre ells 10mts v8 i un pal severne 75% 520.

Crec que vas dir que un ho necessitava no?

carli dijo:
A Malgrat vam punxar, pero vaig coneixer gent del foro que no coneixia.

Gràcies Not per el forro, el vaig deixar on vam quedar, las recuperat?

VA ser una mini quedada que ens vam juntar uns 7-8 de foro pero sense vent [fcp] Una altre vegada serà

El "big day" en Barcelona fue e steviernes de 16:30h a 18h mas o menos

Hubo momentos que con 6.4m iba fuertecillo fuertecillo [big-laugh]

Desde principios de Abril hasta finales de Julio Barcelona es un Spot casi tan bueno como Malgrat donde se puede navegar muchos días con 6m

Incluso recuerdo el año pasado algún día que entro mejor en Barna que en Malgrat. Todavía mas, alguna vez no ha entrado en casi ningún sistio y en Barna si´ para 7.5m.

Dicen que el térmico entra mejor debido al calentamiento del asfalto de la ciudad, no se si es por eso o por otra cosa, el caso es que no olvidéis que los de Barna tenemos un excelente spot en casa.

No es per res per a SAnt Pere un ratet pel demati molt be amb 7m i a ultima hora a partir de les 17:00 es va posar mes fort, per anar fortet amb 7, en GPE amb 6,2.
Divendres amb ratxes de quais 20 nussets i jo mb 8.5 i 134ltrs [heavy]
I avui la pujada forta ens ha agafat dinant i quan hem entrat ja no valia la pena.

Si , a MAlgrat divendres super! amb 6 i 7mts el dissabte de 9 a 11 es va navegar amb 5.7 despues fins la 1 amb 7mts la tarda per el que dieu res.. i avui un rato amb 7 pero la majoria matrial gran.

Pero no ens enganyem! l'spot era Palamos! 4.7 i 5.2!!! [applaudit]

Poz zi, m'han comentat que hi habia ambientasso!!!!

Llastima sigui tan xungo aparcar allí!

si, hi havia molta penya, al aigua i fora;
tema aparcament, a las 10h30 hi havia bastant llocs [meparto]

estarem pendents per una navegada per la costa Brava.

A Barna la veritat que no ens podem queixar un bon spot i al costat de casa.

Una gran duda que tengo acerca spots:

Tengo que dejar el material en algun sitio y es o quedarse en Barcelona o llevarmelo a Pals, que hariais? Barcelona puedo navegar miércoles, sábados y domingos. En Pals algunos sábados y algunos domingos.. Qué hariais?

Si vols et diexo probar la 9.5 i ja veuras con la 8.7 no la trobes tan gran.

Si vols agarrar la 11 veurás com la 9.7 es una joguina [meparto]

Per cert no diuen res els windstopers de Malgrat , que algú expliqui que collons van ferrrrrrr??? [meparto]

Volver