Eric , aquests partes de garbí la cosa sempre está entre Malgrat i Palamós. Palamós hi sol entrar mes peró a vegades si es molt oest Malgrat arriba i Palamós queda desventat. Ahir al matí estaba ideal per aprendre a posar els peus als foostraps a Malgrat per vela de 6-7.5,molt ordenadet i pla , després crec que va baixar.
A palamós va fer 20-25 tot el dia, reforçant al final del dia (cantrariament al que deia el parte)
A sant pere no va entrar (com era de esperar ...es estrany que hi entri), sempre sol fer el termicot de alli , una mena de xaloc que moltes vegades arriba a posar-se per 5.2-5.7 i que permet navegar parel.lel a la platja. Aixó es relativament comode perque el xopi et entra lateral. Per mi a Sant pere el milllor que he navegat es amb algun gregal de 18-22 nusos.(aquest be de esquerres i molt poc ratxejat).
Jo m'he passat molts dies esperant la "magia " de sant pere i quedar-me a dos veles... (la setmana passada no hi va fer vent, aquesta tampoc)
també es cert que el agost passat hi vaig navegar 14 dies de 15 que vaig ser al camping (pero clar duia la formula).
En fi , els que van apostar per torrevalentina, aprobats amb bona nota, els de malgrat un sufi, pero els de sant pere FORA DE CLASE!
Es de borma heeeeee! es possible que entri avui a Sant pere! els dies amb mal parte es un bon lloc per fer loteria...
Jo com tinc compromisos i no puc navegar, aqui estic tocant els NASSOS
![qmeparto [qmeparto] [qmeparto]](/foro/smilies/qmeparto.gif)