Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
not dijo:jo no tinc ni idea i no podré navegar pero poder el millor lloc per els no experimentats es al trabucador. Un lloc segur pla i entrará menys fort que a riumar.
Gracies!Anirem veien com evoluciona. D'entrada ja ho comento per si s'apunta algu altre.joant dijo:not dijo:jo no tinc ni idea i no podré navegar pero poder el millor lloc per els no experimentats es al trabucador. Un lloc segur pla i entrará menys fort que a riumar.Gracies!Anirem veien com evoluciona. D'entrada ja ho comento per si s'apunta algu altre.
.
.Ok.Sortint desde Barcelona.Puc anar qualsevol dels dos dies pero preferiria dissabte.No coneixo graire gent del foro, pero si som fins a 4 (que crec que cap sense problema), sortira be de preu.carli dijo:joant dijo:not dijo:jo no tinc ni idea i no podré navegar pero poder el millor lloc per els no experimentats es al trabucador. Un lloc segur pla i entrará menys fort que a riumar.Gracies!Anirem veien com evoluciona. D'entrada ja ho comento per si s'apunta algu altre.
Joan si baixes avisem i m'apunto, si tens lloc a la furgo... jo visc a Barna i tinc molt de mono
http://www.windguru.cz/es/index.php?sc=39
![worship2 [smilie=worship2.gif] [smilie=worship2.gif]](/foro/smilies/worship2.gif)
silent dijo:Busca marca:
Palamos 17 13-22
Malgrat 26 19-34 (ha arribat a marcar 29 de mitja amb 39 de maxima, força 7)
Cabrera 15 8-21
Castelldefels 18 14-23
On anar? Dubtoo entre Castelldefels i Malgrat
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.