Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
not dijo:jo no tinc ni idea i no podré navegar pero poder el millor lloc per els no experimentats es al trabucador. Un lloc segur pla i entrará menys fort que a riumar.
joant dijo:not dijo:jo no tinc ni idea i no podré navegar pero poder el millor lloc per els no experimentats es al trabucador. Un lloc segur pla i entrará menys fort que a riumar.Gracies!Anirem veien com evoluciona. D'entrada ja ho comento per si s'apunta algu altre.
Ok.Sortint desde Barcelona.Puc anar qualsevol dels dos dies pero preferiria dissabte.No coneixo graire gent del foro, pero si som fins a 4 (que crec que cap sense problema), sortira be de preu.carli dijo:joant dijo:not dijo:jo no tinc ni idea i no podré navegar pero poder el millor lloc per els no experimentats es al trabucador. Un lloc segur pla i entrará menys fort que a riumar.Gracies!Anirem veien com evoluciona. D'entrada ja ho comento per si s'apunta algu altre.
Joan si baixes avisem i m'apunto, si tens lloc a la furgo... jo visc a Barna i tinc molt de mono
silent dijo:Busca marca:
Palamos 17 13-22
Malgrat 26 19-34 (ha arribat a marcar 29 de mitja amb 39 de maxima, força 7)
Cabrera 15 8-21
Castelldefels 18 14-23
On anar? Dubtoo entre Castelldefels i Malgrat
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.