Divendre 15 - Dilluns 19

[rotofacepalm] [rotofacepalm] [rotofacepalm] [rotofacepalm]

display_map.php

Ahora he visto que meteosim da la previ a 2.5km de escala pero solo la del dia a las 15h , gratuitamente claro

display_map_2.0.php

Demano consell als experts [smilie=worship2.gif] ...com ho veieu per els de menys nivell (limit 4.7)? Dissabte o diumenge? I on? Preferiria anar on hi hagi penya, no vull sortir al TN

jo no tinc ni idea i no podré navegar pero poder el millor lloc per els no experimentats es al trabucador. Un lloc segur pla i entrará menys fort que a riumar.

not dijo:
jo no tinc ni idea i no podré navegar pero poder el millor lloc per els no experimentats es al trabucador. Un lloc segur pla i entrará menys fort que a riumar.
[heavy] Gracies!Anirem veien com evoluciona. D'entrada ja ho comento per si s'apunta algu altre.

joant dijo:
not dijo:
[heavy] Gracies!Anirem veien com evoluciona. D'entrada ja ho comento per si s'apunta algu altre.

Joan si baixes avisem i m'apunto, si tens lloc a la furgo... jo visc a Barna i tinc molt de mono

Jo si tingués alguna vela petita m´apuntaria per anar a Trabucador, però la vaig trencar dijous a la trencant de Malgrat, així que ara només tinc la 6,4 [muro].

No sembla que sigui un finde massa indicat per una vela de 6,4 [roto2gay.gif].

Que us vagi bé als que pugueu navegar.

carli dijo:
joant dijo:
not dijo:

Joan si baixes avisem i m'apunto, si tens lloc a la furgo... jo visc a Barna i tinc molt de mono
Ok.Sortint desde Barcelona.Puc anar qualsevol dels dos dies pero preferiria dissabte.No coneixo graire gent del foro, pero si som fins a 4 (que crec que cap sense problema), sortira be de preu.

Fliipa!!! El windguru marca 50 nusos de vent de sud, no ben bé garbí pero bueno...

50 nusets de res [rotofacepalm] [roto2gaydude.gif] http://www.windguru.cz/es/index.php?sc=39

I jo que volia tornar a fer windsurf sense forçar la maquina i l'unic que pesco desde l'unic dia navegable en tot l'estiu a estat provar el surf que és més tranquilet [fcp]

No crec que fagi tant vent pero pot ser épic! Fotos siusplau!!!! [smilie=worship2.gif]

Con mas colorines... bueno meteocat da furza 5-7
display_map_2.0.php

A ver ya veremos , nos vemos alli!

Ara mateix he passat per devant d'arenys, mar sense massa trencant uns 25 nusos amb ratxes de mes. mar gros al interior. Molt bona pinta, lunic pun en contra es que esta tot el cel encapotat i sensació de fred compre posar-s'hi a les 9.

Busca marca:

Palamos 17 13-22
Malgrat 26 19-34 (ha arribat a marcar 29 de mitja amb 39 de maxima, força 7 [sorprendido] )
Cabrera 15 8-21
Castelldefels 18 14-23

On anar? Dubtoo entre Castelldefels i Malgrat

silent dijo:
Busca marca:

Palamos 17 13-22
Malgrat 26 19-34 (ha arribat a marcar 29 de mitja amb 39 de maxima, força 7 [sorprendido] )
Cabrera 15 8-21
Castelldefels 18 14-23

On anar? Dubtoo entre Castelldefels i Malgrat

Malgrat lo veo super variable segun el busca, igual te marca una media de 29 como al cabo de media hora una de 21

Veo mejor Kastas, está todo el rato entre 17-18 de media con rachas de 22-23 nudos.

Si puedo me acerco al mediodia.

Buenas,
Que tal es Cabrera con poniente, se puede navegar?. Me queda cerca del curro....
Si alguine puede informar del viento se agradecería, gracias.

al final mañana estaremos en port de la selva.
el domingo ya se verá según el desfase, port/sant marti(/pals?)
esperando volver con todos los dedos de los pies, un grato saludo a los valientes!! [meparto]

Malgrat super desfasat al matí per 3.7 i mes tard per 4.2 , jo he aribat amb mareton de la muerte i rompiente asesina (fins i tot per els pros).

LLavors ha baixat per 4.7 o 5.2 i he marchat, crec que ha tornat a pujar , pero la veritat a mi hem superava.

Aixo si la penya surfejant, bones ones...mastils trencats...

Volver