xavibal
Totalwind Jedi
8 kn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
not dijo:Sant Pere ha funcionat... sembla mira que marca fatal el baston allí.... he estat a punt de pujar pero al final sortint a les 3 m'ha fet pal y he decidit navegar amb matrial gran a Malgrat.
Salut jordi & co!
Jordi_montcada dijo:'Métode Dani' per a estimular als que naveguem poc i progresem lentament.
- "pensava que tenies més nivell"
- "a aquest ritme tardaràs 5 anys"
- "potser t'hauries de comprar una mountain bike"
Xaval, deixo constancia en acte de l'ofensa
Hi haurà un abans i un després.
Salut crack![]()
carli dijo:Jo ahir a st pere vaig arribar a les 13h veient que no estava molt fort vaig montar 5,6 i la 110 l, a les 14 h va pujar i vaig cambiar la taula a 86 l i perfecte fins les 15:30 despres vaig toenar a agafar la 110 fins les 17 h. molt be
Va aguantar fins gairebé les 19.00. Jo també i era, però vaig començar tard(15.30), i tot i haber-ho comentat previament amb en Carles no el vaig saber localitzar.Vaig anar tota l'estona amb 5,2 amb algun moment justet, la mayoría be. De cara a la trovada de la semana vinent....el meu nivel es molt molt justet.not dijo:carli dijo:Jo ahir a st pere vaig arribar a les 13h veient que no estava molt fort vaig montar 5,6 i la 110 l, a les 14 h va pujar i vaig cambiar la taula a 86 l i perfecte fins les 15:30 despres vaig toenar a agafar la 110 fins les 17 h. molt be
Bueno així no estava tan fort no? perque jo hauria pujat amb 95 i 6mts... poder justet...
Home si, potser si que m'he oblidat alguns detalls de la conversa, però ... es igual, es la guerra!!not dijo:jajajja que mangui!!! aixó es treure les coses fora de context!!!!!
Jordi_montcada dijo:not dijo:...
Eric, aquest hivern em vaig passar pel Benji, i tens raó, té molt bona pinta. (Encara que si hi admeten gent com l'Enrike, no sé que dir-te)
---
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.