Setmana del 4-10 Nov

Previa NNO entre 22 nudos por la mañana, bajando a 10 a ultima hora... sera cierto, don Eolo??? o me engañara vd. como a una triste sirvienta?????
 
silent dijo:
Enrike dijo:
Kastas una pena, 2h con 86l y 5.4m pero habré planeado como mucho 30min [muro]


Seguidos? O 5 min si, 10 no, 5 si, 10 no....? Porque si es asi podria hasta ser un dia "normal" de kastas con NW [big-laugh]

No no era garbí, llevaba un buen rato soplando mas o menos bien, entro en el agua y bien 20min luego bajón, paramos a ver si sube, después de un buen rato parece que sube un poco, 10 min mas de planeó el resto floting intentando surfear algo.
 
Que, que em de fer…? Al delta bufa pero menys del previst i molt raxejat 8-22 … A Port bufa mes regular 14-25...
 
Riumar m han dit que ara res, ningu al aigua... Al migdia ha de parar osigui que te mala pinta... Sobretot si encara s hi ha de anar.
 
Jo ahir 2h. de cait a Kastas amb 9.5, vai sortir primer amb 5.2 per que la gent planejaba pero deseguida vaig cambiar al cait per sembalva que baixava. Amb 6 hagues planejat de sobres, pero crec que no la fare servir gaire mes la 6 a kastas [smilie=gaydude.gif]
 
Avui també garbi 18-20 nusos a malgrat , algu hi ha estat?

Jo no podia aquest cop...
 
Algu pot canviar el títol per "quinzena del 4 al 16"? Sembla que és el que durarà la tramontana, com a mínim!! Deu n'hi do quina barbaritat!!! I que haguem d'anar a aquell lloc que en diuen "feina" cada dia... [muro] [muro] [muro] [muro]
 
En una estona començo a baixar cap a on faci vent (amb onades si es posible) entre Castelldefels i Riumar. Si algu es vol apuntar encara hi es a temps
 
Vinc de Valecia i a la zona del delta fot un vent de la hostia... :eek:
 
Volver
Arriba